Cez Booking.com si môžete rezervovať ubytovanie či už sa chystáte na dovolenku, alebo pracovnú cestu. Po zadaní destinácie sa vám v danej lokalite zobrazia všetky možnosti ubytovania, od útulných vidieckych domov až po štýlové mestské apartmány. Rezervácia ubytovania je zadarmo, vo väčšine prípadov je zadarmo aj storno rezervácie. Webová stránka a aplikácia Booking.com sú k dispozícii vo viac ako 40 jazykoch a ponúkajú takmer 2 milióny možností ubytovania.
Booking.com kontakt
Booking.com kontakty
- Telefonický kontakt:
+420 239 018 307 - Email: customer.service@booking.com
Určite to poznáte - často cesta neprebehne len tak hladko. Máte problém s ubytovaním, chceli by ste rezerváciu zrušiť alebo vás zaujíma ako pridať svoje ubytovacie zariadenie na Booking.com? Booking.com zákaznícky servis je k dispozícii vo dne v noci vo viac ako 40 jazykoch vrátane slovenčiny.
Neváhajte ich preto kontaktovať či už telefonicky alebo emailom a problém s ubytovaním vyriešte. Doposiaľ neexistuje slovenská telefonická podpora, máte však k dispozícii podporu v češtine, takže by to nemal byť žiaden problém. :-)
Každý deň je rezervovaných viac ako 1 500 000 ubytovaní. Keďže je zákazníkov Booking.com obrovský počet, zákaznícka podpora sa viac špecializovala. Osobitná zákaznícka podpora funguje pre:
- Pomoc s rezerváciou: otázky ohľadom rezervácie, ako ju uskutočniť, zmeniť údaje, stornovať a podobne.
- Otázky pre zástupcov ubytovania: ako sa nové ubytovacie zariadenie pridáva, otázky o klientoch, rekonštrukcia zariadenia...
- Prácu v Booking.com: všetko, čo zaujíma potencionálnych záujemcov o prácu.
- Právne informácie o Booking.com
- Všeobecné otázky
- Otázky o Booking.com pre biznis: pre záujemcov o affiliate program a iné biznis aktivity spojené s Booking.com
- Médiá: informácie pre všetky médiá.
Rezervácia ubytovania na Booking.com je rýchla a jednoduchá.
Booking.com Bratislava
Našťastie, jeden z jazykov, v ktorých Booking.com funguje je aj slovenčina. Nemusíte si teda lámať hlavu nad tým, ako rezerváciu uskutočníte, keď angličtina nie je vašou silnou stránkou. V prípade, že pri riešení otázok uprednostňujete telefonickú komunikáciu, zavolajte na číslo zákazníckej podpory pre Slovensko 02 686 226 40. Telefonická podpora je však k dispozícii iba v češtine.
Ako riešiť problémy s rezerváciou a ubytovaním?
Ako bežný zákazník sa najviac môžete stretnúť s problémami s rezerváciou a ubytovaním. Pred kontaktovaním zákazníckej podpory odporúčame prejsť si zoznam Najčastejšie kladených otázok. Často nájdete riešenie problému hneď, nemusíte čakať na odpoveď - šetríte tak čas sebe aj Booking.com.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte priamo oddelenie Služieb zákazníkom.
Zrušenie rezervácie na Booking môžete vybaviť telefonicky aj prostredníctvom emailu.
Vyplňte tému, ktorej sa otázka týka. Následne sa vám zobrazia rámčeky, do ktorých je potrebné vyplniť prípadné číslo rezervácie, meno a priezvisko, email, telefón a konkrétnu otázku.
Ak sa registrujete alebo prihlásite (môžete použiť email, alebo pokojne registráciu urýchliť cez facebook) a zadáte PIN kód rezervácie môžete jednoducho:
- Zmeniť termín
- Upraviť údaje o hosťoch
- Kontaktovať ubytovanie
- Zmeniť údaje kreditnej karty
- Požiadať o stravovanie
- Požiadať o upgrade izby
- Požiadať o neskoré odhlásenie
- Zrušiť rezerváciu
- Požiadať o prístelku
TIPLI TIP: Zákaznícku podporu Booking.com môžete kontaktovať priamo správou na ich webovej stránke. Odpovedajú rýchlo a svoj problém tak máte vyriešený raz dva. :-)